Mencengangkan.....!!!!Wanita Ini Minum Air Kelapa Selama 7 Hari Berturut-turut....!!!! Masuk Hari Ke 7, Ada Sesuatu Yang Berbeda Pada Tubuhnya.....!!!! Lihat Apa Yang Terjadi....!!!!

Mulai sejak dahulu rata-rata masyarakat mengatakan air kelapa mempunyai kesan yg paling manjur pada kesihatan manusia.


Anda mungkin saja pernah mendengar tentang minyak kelapa dan sebagian manfaat yang yang ada didalamnya. Namun pernahkah anda minum air kelapa selama 7 hari berturut-turut?

Air kelapa sememangnya begitu baik apabila diminum sehari-hari, dan kesan dari pengambilan air ini makin lama dapat dirasai sendiri oleh anda.

Ajaibnya, air kelapa dan plasma darah dalam aliran d4r4h manusia mempunyai susunan yang sama. Hal sejenis ini dibuktikan dengan penggunaan air kelapa sebagai pengganti darah semasa zaman perang di waktu satu waktu dahulu, dan dengan langkah tersebut banyak ny4w4 manusia dapat diselamatkan.

Hari ini air kelapa telah digunakan di semuanya dunia, dan anda dapat menemuinya di pelbagai tempat di persekitaran kita. Kadang-kadang rasa airnya tidak bakal fresh, tetapi daya detoksifikasi dan manfaat kesihatan lain dari air kelapa begitu tidak diragukan lagi.

Apa yang berjalan bila anda minum air kelapa dalam 7 Hari? 

Dipetik dari laman healthyfoodteam. com, air kelapa dapat memperkuat sistem kekebalan tubuh anda dan menyingkirkan bakteria yang menyebabkan jangkitan saluran k3ncing, gonorea, penyakit gusi dan virus yang mengakibatkan selesema, jangkitan pelbagai penyakit dan tifus.

Air kelapa dapat meningkatkan tenaga dan pengeluaran kelenjar h0rm0n tiroid. Air kelapa bertindak sebagai diuretik semulajadi dan begitu membantu untuk orang yang mempunyai penyakit buah pinggang. Ini akan membantu bersihkan saluran k3nc!ng dan saluran pundi k3nc!ng. Berguna menyingkirkan racun dan membantu memecah batu buah pinggang.

Air kelapa mengandungi jumlah serat yang tinggi, hingga begitu baik untuk pencernaan.

Kerana air kelapa rendah lemak, anda dapat meminumnya dalam jumlah banyak. Air kelapa akan mengurangkan n4fsu makan anda kerana selepas meminumnya anda akan terasa kenyang, jadi lewat cara tidak selekasnya menolong penurunan berat badan.

Cuba basahkan kapas atau kain dengan air kelapa dan tempatkan pada kulit apabila anda punyai jerawat, kulit berminyak atau kering. Air kelapa akan buat kulit lebih bersih dan fresh, dan pori-pori akan terbuka.

Campur air kelapa dengan minyak zaitun untuk bersihkan pencernaan dan menyingkirkan parasit usus.

Sebagian pengkaji mendakwa bahawa air kelapa juga membantu mengatasi sebagian persoalan kesihatan semasa mengandung. Dengan hanya satu cawan air kelapa anda akan menyeimbangkan elektrolit, sampai anda akan lepas dari hipertensi atau dikenali sebagai tekanan d4r4h tinggi.

Apabila anda menginginkan kulit anda cerah dan dilindungi selama seharian, minumlah satu gelas air kelapa. Apabila anda kehilangan begitu banyak tenaga dengan aktiviti fizikal yang meletihkan, anda dapat memulihkan tenaga anda dengan air kelapa. Air kelapa akan berikan kesan positif pada tiap-tiap bahagian tubuh anda yang letih.

Air kelapa sebagai anti oksidan sampai membantu system kekebalan tubuh yang kuat, meningkatkan tenaga, jauhi dari bakteria dan jangkitan, penurunan berat badan dan banyak manfaat yang lain.

0 Response to "Mencengangkan.....!!!!Wanita Ini Minum Air Kelapa Selama 7 Hari Berturut-turut....!!!! Masuk Hari Ke 7, Ada Sesuatu Yang Berbeda Pada Tubuhnya.....!!!! Lihat Apa Yang Terjadi....!!!! "

Post a Comment